Search
  • Consilo

Consilo WEB - IMWorld 2018

Compania Consilo WEB a fost prezentă pentru al doilea an la expo-conferința de soluții digitale din industria IT&C. #IMWorld a reunit antreprenori, speakeri locali și internaționali, startup-uri, dar și o mulțime de specialiști din domenii diferite. Deoarece dorim să împărtăşim cu voi această experiență, am realizat un scurt videoclip în care vă prezentăm cum au decurs aceste două zile.




Fiind o companie care activează în domeniul vânzărilor, dar și în domeniul IT. Dorim să simplificăm munca persoanelor care evaluează calitatea apelurilor agenților. Responsabilitățile pe care un Call Quality le îndeplinește sunt reprezentate prin: - evaluarea apelurilor agenților din Call Center, oferind feedback-ul potrivit calității apelului - verificarea informațiilor oferite clientului de către agent - se asigură că sunt respectate procedurile pentru fiecare înregistrareverificată - întocmește rapoarte în baza verificărilor și analizelor efectuate - inițiază acțiuni care să conducă la permanenta îmbunătățire a capacității de comunicare - ajută la îmbunătățirea continuă a procedurilor și proceselor în zona Call Center Consilo WEB vine în sprijinul persoanelor care activează în domeniul Call Quality prin crearea unui software care are ca scop automatizarea și simplificarea acestui proces. Acest soft este utilizat pentru a evalua performanța agentului, experiența clientului și/sau ciclul de viață al interacțiunii cu clienții. Puteți stabili un proces integrat de îmbunătățire a calității cu analize, cele mai bune practici și o varietate de instrumente pentru instruire și coaching. Ajută la evaluarea apelurilor bazate pe perspectiva clienților și puteți descoperiți tendințele, oportunitățile și problemele care ar putea duce la apeluri mai lungi, apeluri repetate sau alte probleme care influențează calitatea serviciilor și productivitatea. Automatizează modul de lucru prin chat-bot si rapoarte. În timp ce chatbot-ul are capacitatea de a înlocui oamenii pentru anumite sarcini, el poate fi folosit și pentru a spori ceea ce pot oferi agenții umani clienților lor. Chatbot-ul poate oferi, de exemplu, răspunsuri sugerate pentru agentul uman sau poate aduce informații relevante în timp util. Faptul că chatboot-ul este folosit direct într-un canal de comunicare înseamnă că această colaborare dintre bot și un agent uman este mult mai ușor de realizat.

0 views

© 2018 by CONSILO WEB